Klachtenregeling
De medewerkers van Huisartsen Weemelanden streven ernaar u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat de geleverde zorg niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij horen graag van u als u niet tevreden bent. Alleen op die manier kunnen we de zorgverlening verbeteren.
U hebt een klacht over de Huisartsen Weemelanden. Wat kunt u doen?
We willen u vragen uw klacht aan ons te melden. Het liefst via een gesprek maar u kunt uw klacht ook schriftelijk indienen. Hiervoor kunt u het klachtenformulier op de pagina ‘klacht melden’ gebruiken.
Wat gebeurt er met uw klacht?
Als u een klacht bij ons indient dan wordt deze onderzocht door een van onze twee klachtenfunctionarissen. Het kan zijn dat u gebeld wordt door de klachtenfunctionaris met de vraag uw klacht nader toe te lichten. Zo gauw er een antwoord is op uw klacht wordt u schriftelijk op de hoogte gesteld. Het streven is dit zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 6 weken, te doen.
Heeft u bezwaar tegen het indienen van een klacht bij Huisartsen Weemelanden of bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht door Huisartsen Weemelanden dan kunt u een klacht indienen bij “DOKh”.
U kunt een klachtenbrief schrijven en deze sturen naar:
Stichting DOKh
Afdeling Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
Tel: 072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur)
E-mail: klachtenengeschillen@dokh.nl
Website: www.dokh.nl